sreda, 28. februar 2018

Bli smo kao vikingi sam da smo ziveli v takem sodobnem mesto z mestno hiso pa hotelom. js am bva kao lagertha in sm ker sm gledva serijo kao vedva da nas bojo napadli pa da fejst zgubimo zato sm nas prej prpajva skop. zenske pa otroke sm dava v hotel, neki dedov kao da so co njih, ostali pa prot tsti vojski ko je bva prvo kao kot jarl borg, bol se je pa razvidvo da so sodobnejsi pa da majo pistole...
in so hitri uleteli, tejk da sm bva brez sekire, nek mec je biv pa pretzek za mne pa sm leteva v eno bajti v garazo, bva je v bistvo bajta od moje holmeske bice, oa iskava ntr kaj uporabnega pa ni bvo.. sm sva v njeno pekarno, tamje tut ona pol bva pa se neki znani lodi, pa me je napotiva v sobico ko jo ma co pekarne ko ma moko ntr pa sm najdva sekiro. pa grem js vn iz pekarne na hodnik pa je druga stavba pa so oni drugi z vdrli ntr oz ene par. tk na vratah prieta ena baba pa det neka civilista brez pistole sam sta isto meva neke sekire pa jiva hocm s sekiro zaklat, zensko mi grata, det pa se spraji na hodnik pa gre prot mni pa mu v glavo fuknem sekiro.. pol grem naprej pa sm kr naenbart v mestni hisi pa kr tk skusam ubijat lodi, pridejo neki mali otroci me napast pa eni roko odrezem da spizdi, ostalih pa nocm ubit pa jim recem naj grejo taglavnim svojim povedet da bojo zgubli ce hocjo zivet ane... pa grejo, sam se kr naenbart zgodi da smo totalno zgubli pa cela mestna hisa je bva povna folka v crno oblcenga, s pistolam itd.. eni vikingi so se pol sam usedli pa predali na rob med njimi je biv rollo recimo.. js pa nism hotva pa sm leteva do kao balkona pa se probava skrit pred ttam crnam sam me je en vido kk sm sva vn.. pa se skrijem tk za vrate pa ko prije ntr ga poknem za vrat, det se ne crkne me ustrela mavo pod zelodcom sam me kao nekot oplazi sam ker ne krvavim.. je pa se en co ko je sam gledo pa ni mev pistole pa sm se njega za vrat. dov z balkona je bvo predavc, pa crni so bli vsepovsod in bi me vidli zato sm sva zat ntr se predat.. hodim z dvignjenam rokam prot ostalim vikingom oa mi en crn fukne granato pod noge, ja jo brcnem nazaj sam gre prot vikingom. pa jo rollo prime pa gleda pa se granata kr ne sprozi pa ne sprozi js sm pa vseen leteva prot okno... pa se kr naenkrat prestajim v neko zapusceno nadstropje pa so bli trije tujci ntr.. en je biv kao nicholas sparks en pisatl kr en, ko naj bi ga js ful meva rada pa ga obozevava.. pa se dve fancy babi. niso se me bali pa niso me hotli ubit, sam pravhali smo se.. ena gospa je mn dava nek okrogli nasitek z nasim scitom pa mi je rkva da ma vejk tajga, pa sm ji rkva da itak nemorm nst ce hocm prezivet pa prt skos vrate od mestne hise... pa me zastopi pa se se neki pravhamo pa kk lah mi vikingi z vinom pofarbamo cote na vijolcno pa stake life hacke mi je dajava.. pol smo pa kr nanekrat vsi skop za mizo ko sn pogledva, bli zuna pred mestno hiso, kr bk tk ko v kakem kafico.. pa pogledma okovo, bva je noc, pa ocitno je kao minvo z ful cajta od bitke, ker so mesto cist osvojili, pa po svoje mavo spremenili... in se js spomnem na hotel, pa da je ntr bva auslag pa kao ena moja hcerka. ceprav sm bva itak prepricana da nista prezivele sm hotva vsaj jt pogledat. in smo pac sli. tti dve gospe sta ble vplivne pa sm bva pod njunim okriljem tk da mi ni kdo kaj naredo.. pred hotelom je biv kafic pa ntr povna folka.. spomnem se kao da sm iz neke skatle prvlekva sekiro pa se noben ni zbav, pa sm sama sb rekva kk sfukali so nas naciji, pa en uno nacisticno stegne roko. pol ugotovim da v zadni rizi sedi en od nasih z eno tujko, pa ga grem pozdravit ko sm vesela da so eni nasi se zivi. pa js baram gospe ce so v hotelo nasli kake zive otroke.. pa jih prpele ene 8, bsi od vikingov sam noben ni moja hcerka. pa hocm jt pogleat v sobo od njijo pa me ne spustijo ker mrjo pred mano se jt neke high society tujke.. tk ko da je hotel grato muzej kako so nam naredli.. pa grejo vse nt ena po ena pa mi rece gospa, no, postaj se zadna v rizo bos pa lah sva.. se postajim pa pred mano nusa jk stoji npr... polegrem ntr.. je prvi prostor kao sank pa to pa je vse razbito pa sfukano.. grem prot sobam, pa je kr prva z taprava, nekot sm vedva... pa zacnem srajat ce je kdo ntr..pa se slika oglasi na keri je biv deda naj ne srajam tejko pa me prestrasi, v istem pa me izpod postle en ps napade. tt ps je pol misa ko me ne prepozna pa ceva bela je, sm predvidevava da kao od stresa. in se renci na mne dokler me ne zavoha oa sm srecna da je vsja ona se ostava... pol grem iskat po omarah za kake stvari pa v resnici ce je auslag kje hcerko skriva... in ja, ofnem omaro, ntr taka kosara/posoda in ofnem pa je ntr hcerka sam da ze mrtva. mne kap sam ne zacnem srajat al pa se jokat, sam grozno mi je pa jasno mi ni kejk cajta je tej minvo od bitke, da je umrva naravno oz najbrz lakota, pa da je bvo truplo se celo. pac cist sm bva zjebana zarad tega kar sm vidva da sploh nism prsva vn iz sobe ko sm se z zbudva.
pa sm bva ceva zasvicana pa prvo sm sva miso pocartlat

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kaj mislite?